Rendszeres kihívásaink nem csak a leggyorsabbaknak szólnak…
hanem azoknak is, akik nem csak nyerni akarnak – hanem mindenkinek, aki szereti a virtuális sportokat, megmérettetések izgalmát, a verseny hangulatát, a közös élményt.
Itt nem csak az számít, hogy első vagy-e. Hanem hogy ott vagy-e, hogy részesévé válsz-e.
Versenyezz, fejlődj, kapcsolódj – a saját tempódban.
Foglalj le egy szimulátort és vágj bele!
– ne csak a nyereményért –
* a Kivételes és Egyedi kihívások és Versenyek Nyereményei változhatnak
10 alkalomra szóló bérlet
1 óra/alkalom
80.000.- értékben
5 alkalomra szóló bérlet
1 óra/alkalom
40.000-. értékben
5 alkalomra szóló
50%-os kedvezmény
(1 Főnek 5 x 1 óra)
3 darab 3 hónapos iRacing hozzáférést sorsolunk ki a dobogósokon kívül.
Minden kihívásban egy gondosan kiválasztott autóval vághatsz neki a megmérettetésnek – legyen az egy legendás ikon, egy trükkös pályaszörnyeteg vagy épp egy váratlan meglepetés. A kihívásokat úgy tervezzük, hogy mindig új élményt adjon, és az autóválasztás ehhez kulcsfontosságú.
Lejjebb minden fontos részletet megtalálsz az aktuális kihívás járműjéről – műszaki adatokkal, háttértörténettel és kihívásspecifikus infókkal.
A kihívás során minden hónapban más és más versenykategóriába nyerhetsz betekintést. Lehet ez egy könnyen vezethető GT autó, egy pengeélen táncoló Formula gép, vagy akár egy pattogós Nascar vagy Rallycross élmény.
Ezzel nemcsak változatosabbá tesszük a kihívásokat, hanem segítünk megismerni a motorsport különböző arcait is.
A kihívás szintjét mindig előre jelezzük: lehet technikás, kezdőbarát vagy akár igazán kegyetlen is. Elmondjuk, hogy milyen setupot használunk – fix vagy állítható –, illetve hogy engedélyezett-e bármilyen segítség (ABS, kipörgésgátló, ideális ív).
A cél, hogy mindenki megtalálja a saját szintjét – de mégis kilépjen egy kicsit a komfortzónájából.
A kihívásokhoz mindig kiválasztunk egy egyedi karakterű pályát – lehet ez egy legendás történelmű helyszín, egy technikás kanyargó szakasz, vagy éppen egy tempós, gyors ritmusú aszfaltcsík. A pályaválasztás kulcsa, hogy az adott autóval együtt izgalmas, tanulságos és emlékezetes élményt nyújtson – akár elsőre mész rajta, akár kívülről fújod.
A pálya minden kihívás szíve. A nyomvonal, a kanyarok íve, a bukótér vagy annak hiánya – ezek mind befolyásolják a verseny hangulatát és a vezetési élményt. Lesznek kihívások, ahol az idő ellen küzdesz, máshol pedig a koncentráció vagy a technika számít. Minden hónapban mást tanít meg – de sosem unalmas.
A kihívás sikeréhez nem elég csak gyorsnak lenni – ismerned kell a pályát, a ritmust, azokat a pontokat, ahol nyerhetsz vagy veszíthetsz. De nem csak a dobogó számít: nálunk minden részvétel számít. Akik teljesítik a kihívást, azok között extra nyereményeket sorsolunk ki – mert itt nem csak a leggyorsabbak kapnak esélyt.
A motorsport szerelmeseinek egyszerűen csak Monza. Az Autodromo Nazionale Monza a világ egyik leghíresebb és legnagyobb múltú versenypályája. Az 1920-as évek elején, Monza királyi parkjában épült pálya azóta is szinte minden évben otthont ad az Olasz Nagydíjnak – és itt született a Forma–1 történetének leggyorsabb (247,6 km/h) és legszorosabb befutója is, mindössze 0,18 másodperc különbséggel.
De Monza nem csak a Forma–1 hazai pályája. Az évtizedek során megfordult itt minden, ami négy keréken versenyez: prototípusok, GT-k, túraautók, MotoGP és superbike-ok. 1957–58-ban még az ikonikus „Két Világ Versenyének” is helyet adott, ahol az amerikai Indianapolis-autók mérték össze erejüket az F1-es gépekkel.
A dicsőséglistája legendás: Tazio Nuvolari, Juan Manuel Fangio, John Surtees, Michael Schumacher, Sebastian Vettel vagy akár Juan Pablo Montoya, aki elérte a legnagyobb végsebességet egy Forma–1-es versenyen: 372,6 km/h-t a 2005-ös Monzai Nagydíjon, ami a mai napig a legmagasabb mért sebesség a sportág történetében…
Itt születnek a legendák,
és talán nálunk a Te neved is egyszer felkerül rá.
A Ferrari legújabb és legélesebb GT3-as fegyvere, a 296 GT3, 2023-ban robbant be a nemzetközi élvonalba – köztük az IMSA WeatherTech bajnokság mezőnyébe is. Az ikonikus 488 GT3 EVO utódja nemcsak erősebb, de okosabb is: a mérnökök számára könnyebben hangolható, és minden korábbinál nagyobb leszorítóerőt kínál.
A 296 GT3 utcai testvéréhez hasonlóan egy 2.9 literes V6-os motor hajtja, amely versenykörülmények között 600 lóerős teljesítményt szabadít a hátsó kerekekre. A Daytona-i 24 órás versenyen négy Ferrari 296 GT3 állt rajthoz a GTD és GTD Pro kategóriákban, és néhány hónappal később első hosszútávú győzelmét is megszerezte – nem máshol, mint a legendás Nürburgringen.
Ez nem csak egy versenyautó. Ez egy mérnöki vallomás a sebesség iránt.
Nem azért vagy nálunk, hogy korlátok közé szorítsunk – de mindenki számára legyen egyenlő a pálya. Minden kihívásban ugyanazokkal az alapfeltételekkel, ami könnyedén betartható
© Minden jog fenntartva. | Adatvédelmi tájékoztató | ÁSZF